Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

einorean

24. 9. 2011 23:28
nechápu, nevím, nerozumím

nevím, co přesně nechápete... já s angličtinou začínal ve čtyřech letech, a nyní, když dokončuju vysokou školu, dělám kvůli zaměstnání zároveň placený CAE kurz a nikdy jsem na jméno pana Grubera nenarazil (a to se na své ekonomce velmi pravidelně potkávám s texty Dalea Carnegieho).... učím se poctivě nejen angličtinu, přesto jsem na Grubera nenarazil, a nepřijde mi na tom nic divného... dokonce si ani nemyslím, že by mě tato neznalost jakkoliv poškozovala... podle mě pokud se člověk nenaučí se učit už na základní škole a v horším případě ještě propadne prokrastinaci, tak mu žádná chytrá knížka nepomůže...

0 0
možnosti

jhora

30. 9. 2011 14:01
Re: nechápu, nevím, nerozumím

Já jsem taky Davida Grubea objevil až po škole (též mám za sebou ekonomku) a dost mě to mrzí. Protože já patřím mezi ty, kdo trpí prokrastiancí opravdu hodně a prostý fakt je, že první knížka a první kurz s tím udělaly neuvěřitelné zázraky - a to jsem předtím zkusil leccos a nikdy jsem nevydržel. Mimochodem  pro přehled - když srovnám kupříkladu knihu od Dale Carnegieho "Jak získávat přátele a působit na lidi" se "zlatou knihou komunikace" Davida Grubera, tak ZKK je prostě dál, je lepší, lépe věci shrnuje a je přímočařeji napsaná. Když si budu chtí osvěžit své znalosti z oboru komunikace, tak prostě sáhnu pro ZKK, protože je to rychlejší a efektivnější...

Samozřejmě dá se snadno přežít bez know-how od Davida Grubera, ale s ním jde prostě všechno lépe a snadněji, proto ho tolik chválím. Škoda jen, že si nikdy nepotrpěl na reklamu a tak málo lidí o něm ví.

0 0
možnosti

kaktusak

22. 9. 2011 20:18
Angličtina že za normalizace byla

opovrhovaným bezvýznamným školním předmětem? A na to jste přišel jak?8-o

0 0
možnosti

jhora

23. 9. 2011 16:32
Re: Angličtina že za normalizace byla

No podle toho, že všichni, koho znám a kdo chodili do školy před rokem 1989 měli ruštinu a příbuzné předměty. Ale neznám jediného člověka, který by v té době mohl studovat angličtinu (natož že by byla povinná a třeba se z ní maturovalo). Studovat ji bylo možno, ale jen pro vyvolené, z pohledu veřejnosti byla považována za bezvýznamnou (nebo možná spíš asi protistátní)...

0 0
možnosti

Šestá z pěti

22. 9. 2011 9:18
Souhlasím!

Také jsem na výuce angličtiny od Davida Grubera začínala a bylo to nejlepší, co jsem ve výuce (nejen) AJ nalezla. Hlavně, totálně jiný přístup, než je všude v současném SŠ a VŠ školství. Ani několik soukromých škol, které jsem vystřídala za svůj život mi nedaly to, co základní metody DG. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1122x
Původem mimopražský, v Praze žije již osm let a i když se to podle fotografie nezdá, je mu 27 let. IT (a nejen IT) konzultant na volné noze. Zajímá se o politickou a ekonomickou situaci ČR. Chce se podělit o své myšlenky aby zjistil, zda je někdo alespoň částečně sdílí.